Tuesday, July 5, 2011

PENDAFTARAN PELAJAR BAHARU PROGRAM SMK SESI JULAI 2011

Pada hari ini 04 JULAI 2011 [ISNIN] bermula jam 8.30 pagi, telah berlangsung PENDAFTARAN PELAJAR BAHARU PROGRAM SMK SESI JULAI 2011 bagi Negeri Kedah, Terengganu dan Kelantan..

Pendaftaran yang dilaksanakan di Perkarangan KKBD dan Dewan Syarahan KKBD menyaksikan seramai 174 orang pelajar telah mendaftar di KOLEJ KOMUNITI BANDAR DARULAMAN, JITRA merangkumi 9 PROGRAM SMK, iaitu:

SMK Penyelenggaraan Kenderaan Ringan; seramai 33 pelajar mendaftar.
SMK Pengimbangan Dan Penjajaran Roda; seramai 11 pelajar mendaftar.

SMK Pendawaiaan Permukaan Fasa Tunggal; seramai 35 pelajar mendaftar.
SMK Pendawaian Pembuluh (Permukaan Dan Tersembunyi) Dan Sesalur Tiga Fasa; seramai 10 pelajar mendaftar.
SMK Mesin Elektrik Tiga Fasa; seramai 18 pelajar mendaftar.

SMK Lukisan Persembahan Senibina; seramai 13 pelajar mendaftar.
SMK Lukisan Kerja Senibina; seramai 9 pelajar mendaftar.
SMK Pembuatan Model Senibina; seramai 4 pelajar mendaftar.

SMK Pembangunan Rangkaian; seramai 43 pelajar mendaftar.

Dijangka sehingga ke tarikh akhir pendaftaran iaitu 14 JULAI 2011, bilangan pelajar yang mendaftar akan bertambah lagi..Ini kerana akan berlaku pertambahan pelajar apabila pelajar yang akan menyambung SMK seterusnya mendaftar pada 10 JULAI 2011 [AHAD] ini nanti..Bahagian Pengambilan KKBD juga akan membuat tawaran susulan yang KETIGA pada keesokannya bagi menambah lagi bilangan pelajar mendaftar sekurang-kurangnya bagi mencapai NORMA ambilan yang dicadangkan bagi Sesi Julai 2011 ini..InsyaAllah..

Semua pelajar yang mendaftar pada hari ini merupakan pelajar yang baharu mendaftar yang rata-rata kebanyakannya adalah terdiri daripada pemohon Lepasan SPM Tahun 2010..

Dengan minat yang ditunjukkan oleh para pelajar pada hari ini, diharapkan agar ianya berterusan dan terus mencapai ke kemuncak kejayaan..

Tidak lupa UCAPAN PENGHARGAAN Terima kasih kepada semua JAWATANKUASA PENDAFTARAN yang telah turut sama bertungkus lumus dalam membantu bagi menjayakan pendaftaran pelajar pada Sesi Julai 2011 ini. Sokongan dan kerjasama yang kalian berikan amatlah dihargai..

TAHNIAH! sekali lagi kepada semua pelajar yang telah berjaya ditawarkan dan didaftarkan ke Kolej Komuniti Bandar Darulaman, Jitra Kedah ini..



LENSA-LENSA KAMERA

No comments:

Post a Comment